tiistai 29. huhtikuuta 2014

Miten menee?

Olen todella todella pahoillani, kun en ole pitkään pitkään pitkäääään aikaan kirjoittanut mitänä "kunnon" blogipäivitystä, vaan lähinnä noita tekstejä ja sitten tuota musiikkihaastetta vienyt eteenpäin.


En tiedä koska olisin viimeksi laittanut omasta nassustani kuvaa tänne, mutta tässäpä yksin tuoreimmista, parin viikon takaa. Pahoittelen kuvan todella huonoa laatua, sillä leikin läppärini hienolla kameralla. Yritän kuitenkin saada istutettua tuota kameraa käteni jatkoksi, jotta saisin vähän edes kuvattua jotakin ja laitettua niitä kuvia jopa tänne asti.

Tässä välissä haluaisin heittää pallon teille lukijoille, jos siellä ketään jaksaa näitä päivityksiä edes lukea! Eli siis, millaisia blogipostauksia toivoisitte? Mun blogi on tähän mennessä ollut tosi sekalainen ja postauksia on ollut vaikka mistä, aina niistä hitsin testeistä mielipidekirjoituksiin asti ja joskus välissä ollut näitä sekalaisia ihmetyspostauksia.


No entäs sitten ne kuulumiseni, mitä suhteellisen harvoin tänne blogin puolelle oikeastaan kirjoittelen? Tänne kuuluu suhteellisen hyvää. Vappu tulossa ja sitä rataa. Oon ollut aivan onneni kukkuloilla tästä jääkiekkokeväästä! Vaikka vuosi alkoikin todella paskasti kissani lopettamisella, niin silti tää kevät on ollut yksi parhaista! Oon saanut muutta pois kotoa ja katsoa jääkiekkoa melkein kyllästymiseen asti! Ekana oli olympiakisat, sitten oli sm-kisat missä kannustamani Tappara jäi toiseksi. Mutta eihän hopea ole häpeä ;). Kohta alkaa MM-kisat, tai tarkemmin sanottuna ne alkaa ensi viikolla. (jolloin myös ihan mahtavalla työporukalla mennään tallinnaan!!)
Niin ja onhan noita Stanley Cupejakin sivusilmällä seurattu. Oon ihan hirmu ylpee kahdesta mun lempijoukkueestani Anaheim Duckseista ja Boston Bruinsista. Minnesota Wildkin kuuluu lemppareihin, mutta vielä enemmän ylpeä olen noista kahdesta! Montaa peliä en ole kerennyt katsomaan, kun ne tulee itselle niin huonoon aikaan. Ja yleensä aina kun joku kiinnostava peli olisi tulossa, niin oon tietenkin seuraavana aamuna töissä. En siis viitsi työkavereita ja lapsia kiusata sillä, että olisin kärttyinen vähien yöunien takia.

Nyt kuitenkin syvennyn Serranon Perheen seuraan ja nautin hyvästä ruoasta! Olisi tosiaan tosi kiva kuulla teidän kommentteja ja mahdollisesti jonkinlaisia ehdotuksia postauksille :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti