maanantai 19. toukokuuta 2014

Kerrankin shoppailua

Jeee, elämäni ensimmäinen kollaasi tuli tehtyä! Tein siis vähän ex tempore H&M:lle tilauksen. Toisaalta kaikki vaatekappaleet, mitä tilasin, tulee kyllä tarpeeseen! Mulla on ainoastaan yhdet ehjät farkut ja ne on niin epämukavat päällä, että mielummin heitän mekon tai höntsyt jalkaan. Ylipäätänsäkin nykyään tulee harvemmin liikuttua silleen, että olis pakko pukeutua todella hienosti tai siististi joten höntsyt varsinkin on helppo vetäistä päälle. Mitä nyt töihin bussilla kulkee ja jos siellä jotakuta minun höntsyt haittaavat niin sitten on oma moka :D


Hmm... Olen taas taitava... Värisokeana humasin vasta nyt, että toi taustahan ei ollut valkoinen kuten piti. Noh, ei voi enää mitään, siellä on siis nyt värivirheitä seassa, mutta hei mä väsäsin tätä tosi kauan joten uudelleen en tee! Meni meinaan tunti jos toinenkin ennekuin hokasin että miten tota Gimpiä nyt taas käytettiinkään. Ei siis voi mitään, tällä nyt mennään mitä on.

Tilasin siis tosiaan farkut, tai no farkut ja farkut. Mulla on tuollaiset samanlaiset Seppälästä ostettuna ja ne meni vähän aikaa sitten haaroista rikki ja oon yrittänyt mettästää uusia mutta mistään en oo kaupasta löytänyt samanlaisia. En siis halua nappifarkkuja vaan juurikin tuollaiset resorireunaiset. H&M:n nettikaupasta nää sitten löysin ja samantien laitoin tilaukseen!
Toi sifonkipusero ihastutti mut kyllä täysin! Rakastan kesäisin pitää kaikkia väljiä ja mahdollisimman kevyitä paitoja ja puseroita joten toi oli aivan satavarmana tulossa mun luokse! Plus toi on aivan huippu ajatellen meidän kesäreissua!
Kolmantena heitin ton ihanan trikoohameen ostoskoriin. Oon nyt tän kevään fiilistellyt hirveästi erilaisia mekkoja ja hameita ja yhdenkin jo netistä tilasn mutta ei ollut ihan mun mallinen. Toi kuitenkin resorireunallaan menee kenelle tahansa ja mustan värin ansiosta se käy melkein minkä tahansa yläosan kanssa.
Alun perin mun piti pitäytyä näissä kolmessa vaatekappaleessa, mutta löysin alekoodin mitä pystyi käyttämään, jos ostokset menee yli 50e ja noiden jälkeen se jäi kahdella sentillä vajaaksi. Koska mulla on myös tosi vähän toppeja niin lähdin niitä selailemaan ja päädyinkin tohon ihan perustoppiin minkä loppujen lopuksi sen alennuksen kanssa sain siis ilmaiseksi. Eli ihan hyvä diili tuli siis tehtyä :)

Nyt kuitenkin alan lähteä bussipysäkkiä ja iskän kämppää kohti sillä parin tunnin kuluttua alkaa odotettu FIN-KAZ peli sekä illalla LAT-BLR jotka pitää ihan ehdottomasti kattoa ja jännittää, että miten oikeen leijonille käykään! Peukut siis taas tänään pystyyn, kannustetaan meidän Leijonamiehistö puolivälieriin eikös niin?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti